Výzva : Vytvorenie web-stránky www.forumszemle.eu a programovanie modulu na importovanie všetkých archívnych čísiel Fórum Társadalomtudományi Szemle
Výzva na predloženie cenovej ponuky – zaslanie
v zmysle § 117. zákona č. 343/2015. o verejnom obstarávaní v znení neskorších predpisov dovoľujeme si Vás požiadať o predloženie cenovej ponuky na poskytnutie služby:
Opis a špecifikácia predmetu zákazky:
Vytvorenie web-stránky www.forumszemle.eu a programovanie modulu na importovanie všetkých archívnych čísiel Fórum Társadalomtudományi Szemle
na základe objednávateľom poskytnutých parametrov
Technické požiadavky:
Vytvorenie web-stránky: www.forumszelmle.eu
Programovanie modulu na importovanie všetkých archívnych čísiel Fórum Társadalomtudományi Szemle
Objednávateľ poskytne všetky potrebné materiály t.z. rukopisy starých čísiel Fórum Társadalomtudományi Szemle.
Identifikácia verejného obstarávateľa:
Fórum inštitút pre výskum menšín
Parkova 4.
931 01 Šamorín
IČO: 34 028 587
DIČ: 2021353708
Tel. 031/5902790
Email: szarka@foruminst.sk
Kritériá výberu:
- Najnižšia cena, predmet zákazky tvorí jeden celok.
- Predpokladaná maximálna hodnota zákazky je: 1 500,00 EUR
(vytvorenie web-stránky: max. hodnota 950,00 EUR, programovanie modulu na importovanie: max. hodnota 550,00 EUR)
- Verejný obstarávateľ bude hodnotiť ponuky podľa stanovených kritérií. Uchádzač, ktorý splní všetky podmienky účasti vo verejnom obstarávaní a zároveň ponúkne cenovo najvýhodnejšiu ponuku, sa stane úspešným uchádzačom.
Obsah ponuky:
- Ocenený zoznam položiek spracovaný podľa prílohy č. 1 k tejto výzve na celú zákazku v EUR aj bez DPH ako aj s DPH.
- Aktuálny doklad o oprávnení poskytovať služby v predmete zákazky (informatívny výpis zo ŽR alebo OR resp. obdobného dokumentu)
Čas a miesto dodania a adresa doručenia ponuky:
- Fórum inštitút pre výskum menšín, Parkova č. 4., 931 01 Šamorín, 02.05.2016 do 10.00 hod.
Platobné podmienky:
- Financovanie sa bude realizovať bezhotovostným platobným stykom po dodaní predmetu zákazky a doručení faktúry verejnému obstarávateľovi. Lehota splatnosti faktúry bude 30 dní od jej doručenia.
Zmluvné podmienky:
- S úspešným uchádzačom verejný obstarávateľ uzavrie mandátnu zmluvu na poskytnutie služby.
V Šamoríne, 15.04.2016
Veríme, že sa súťaži zúčastníte a predložíte ponuku na požadovaný predmet obstarávania.
doc. Attila Simon, PhD.
riaditeľ Fórum inštitútu pre VM
[gview file=“https://wp-foruminst-forum.s3.eu-central-1.amazonaws.com/wp-content/uploads/2017/01/15151120/Vyzva_publikacie_forumszemle.docx“]