Výzva : Vytvorenie web-stránky www.forumszemle.eu a programovanie modulu na importovanie všetkých archívnych čísiel Fórum Társadalomtudományi Szemle

Výzva na predloženie cenovej ponuky – zaslanie

v zmysle § 117. zákona č. 343/2015. o verejnom obstarávaní v znení neskorších predpisov dovoľujeme si Vás požiadať o predloženie cenovej ponuky na poskytnutie služby:

Opis a špecifikácia predmetu zákazky:

Vytvorenie web-stránky www.forumszemle.eu a programovanie modulu na importovanie všetkých archívnych čísiel Fórum Társadalomtudományi Szemle

na základe objednávateľom poskytnutých parametrov

Technické požiadavky:

Vytvorenie web-stránky: www.forumszelmle.eu

Programovanie modulu na importovanie všetkých archívnych čísiel Fórum Társadalomtudományi Szemle

Objednávateľ poskytne všetky potrebné materiály t.z. rukopisy starých čísiel Fórum Társadalomtudományi Szemle.

Identifikácia verejného obstarávateľa:

Fórum inštitút pre výskum menšín
Parkova 4.
931 01 Šamorín
IČO: 34 028 587
DIČ: 2021353708
Tel. 031/5902790
Email: szarka@foruminst.sk

Kritériá výberu:

  • Najnižšia cena, predmet zákazky tvorí jeden celok.
  • Predpokladaná maximálna hodnota zákazky je: 1 500,00 EUR

(vytvorenie web-stránky: max. hodnota 950,00 EUR, programovanie modulu na importovanie: max. hodnota 550,00 EUR)

  • Verejný obstarávateľ bude hodnotiť ponuky podľa stanovených kritérií. Uchádzač, ktorý splní všetky podmienky účasti vo verejnom obstarávaní a zároveň ponúkne cenovo najvýhodnejšiu ponuku, sa stane úspešným uchádzačom. 

Obsah ponuky:

  • Ocenený zoznam položiek spracovaný podľa prílohy č. 1 k tejto výzve na celú zákazku v EUR aj bez DPH ako aj s DPH.
  • Aktuálny doklad o oprávnení poskytovať služby v predmete zákazky (informatívny výpis zo ŽR alebo OR resp. obdobného dokumentu)

Čas a miesto dodania a adresa doručenia ponuky:

  • Fórum inštitút pre výskum menšín, Parkova č. 4., 931 01 Šamorín, 02.05.2016 do 10.00 hod.

Platobné podmienky:

  • Financovanie sa bude realizovať bezhotovostným platobným stykom po dodaní predmetu zákazky a doručení faktúry verejnému obstarávateľovi. Lehota splatnosti faktúry bude 30 dní od jej doručenia. 

Zmluvné podmienky:

  • S úspešným uchádzačom verejný obstarávateľ uzavrie mandátnu zmluvu na poskytnutie služby.

V Šamoríne,  15.04.2016

Veríme, že sa súťaži zúčastníte a predložíte ponuku na požadovaný predmet obstarávania.

doc. Attila Simon, PhD.
riaditeľ Fórum inštitútu pre VM

[gview file=“https://wp-foruminst-forum.s3.eu-central-1.amazonaws.com/wp-content/uploads/2017/01/15151120/Vyzva_publikacie_forumszemle.docx“]