
V zmysle zákona 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní v znení neskorších predpisov dovoľujeme si Vás požiadať o predloženie cenovej ponuky na poskytnutie služby:
Opis a špecifikácia predmetu zákazky:
Organizačné zabezpečenie záverečnej konferencie v rámci projektu:
Frontier value, HUSK/1001/2.5.2/0057
v nasledovnom členení:
- Organizačné zabezpečenie konferencie
- Ponuka musí obsahovať honoráre pre prednášajúcich v sume 910,00 EUR na základe schváleného rozpočtu projektu.
Kritériá výberu:
- Najnižšia cena, predmet zákazky tvorí jeden celok.
- Predpokladaná maximálna celková hodnota zákazky v rozmedzí 2 800 – 3 100 EUR.
- Verejný obstarávateľ bude hodnotiť ponuky podľa stanovených kritérií. Uchádzač, ktorý splní všetky podmienky účasti vo verejnom obstarávaní a zároveň ponúkne cenovo najvýhodnejšiu ponuku, sa stane úspešným uchádzačom.
Obsah ponuky:
- Ocenený zoznam položiek spracovaný podľa prílohy č. 1 k tejto výzve s uvedením jednotkových cien v EUR bez DPH aj s DPH, ako aj celkovej ceny za celú zákazku v EUR aj bez DPH ako aj s DPH.
- Aktuálny doklad o oprávnení poskytovať služby v predmete zákazky
Miesto dodania a adresa doručenia ponuky:
- Fórum inštitút pre výskum menšín, Parkova č. 4., 931 01 Šamorín
Platobné podmienky:
- Financovanie sa bude ralizovať bezhotovostným platobným stykom po dodaní predmetu zákazky a doručení faktúry verejnému obstarávateľovi. Lehota splatnosti faktúry bude 30 dní od jej doručenia.
Zmluvné podmienky:
- S úspešným uchádzačom verejný obstarávateľ uzavrie mandátnu zmluvu na poskytnutie služby.
Termín predloženia ponuky:
- 15.07.2013
V Šamoríne, 01.07.2013
Veríme, že sa súťaži zúčastníte a predložíte ponuku na požadovaný predmet obstarávania.
Károly Tóth
riaditeľ Fórum inštitútu pre VM
[gview file=“https://wp-foruminst-forum.s3.eu-central-1.amazonaws.com/wp-content/uploads/2013/07/15153210/Priloha_c_1_cenova_ponuka_vzor.xls“]